dinsdag 30 april 2019

Wonderful Romance Stampin'Up Retiring List

Ook deze geweldige set staat helaas niet meer in de volgende catalogus, en hij was nog wel één van mijn favorieten. Ik kon het dus niet laten om er nog een keer een kaart mee te maken. 


De stempelafdruk heb ik met verschillende kleuren inkt en de Aqua Painter ingekleurd.




Alle materialen die ik heb gebruikt staan hieronder. Door op een plaatje te klikken kom je in mijn online shop, waar alles is te bestellen. Voor vragen hierover kun je altijd mailen naar dianabesemer@planet.nl

Bedankt voor het kijken en een fijne dag
***Diana***

Product List
Lemon Lime Twist Classic Stampin' Pad
Lemon Lime Twist Classic Stampin' Pad
[144086]
Blushing Bride Classic Stampin' Pad
Blushing Bride Classic Stampin' Pad
[131172]

Geen opmerkingen:

09 10