zaterdag 20 april 2019

Facebookhop Lovely Stampers team

Vandaag doe ik weer eens mee aan de maandelijkse bloghop van het Lovely Stampers Team.  Het thema van deze maand is achtergronden, en ik heb dit op twee manieren bewerkt. 

Bij de eerste kaart heb ik met verschillende kleuren en sponsjes de achtergrond bewerkt. Daarna met water- en inktspetters nog kleurverschil gemaakt. Een foto tutorial komt deze week op mijn blog, waarbij ik stap voor stap laat zien hoe ik dit gedaan hebt.  Over de achtergrond is een stuk van het Delightfully Delicate Lasercut paper geplakt en met een tekst op een label en wat kleine uitgponste bloemetjes is de kaart verder afgemaakt. 



De tweede kaart heb ik met de Crackle Paint achtergrondstempel en Gray Granite inkt gemaakt. De bloemen zijn van de stempelset Beautiful Promenade. Nadat de kaart af was heb ik het geheel nog met een spritzer gevuld met shimmerpaint en alcohol bespoten. Dit geeft een heel mooi subtiel glimmer effect. Helaas is dit op de foto heel moeilijk te zien, maar in het echt geeft dit een supermooi resultaat. 



Bedankt voor het kijken en geniet van de facebookhop en het mooie paasweekend. 

***Diana***

Geen opmerkingen:

09 10