zaterdag 27 april 2019

Bloom by Bloom Stampin' Up retiring list

Een grote favoriet van mij uit de Lente/Zomer catalogus is de stempelset Bloom by Bloom. Met deze stempelset kun je gemakkelijk zelf je design papier maken, met steeds andere kleuren. Voor vandaag heb ik voor deze kleuren gekozen, omdat ik ze wel bij koningsdag vind passen. De tekst is gestempeld op Whisper White cardstock en uitgeponst met de Pretty Label Punch.



Vergeet niet op tijd je bestelling van de retired producten te doen, want hier voor geldt op=op. Je kunt  je bestelling met een creditcard in mijn online shop plaatsen, maar je mag natuurlijk ook je bestelling doormailen naar dianabesemer@planet.nl. Je kunt dan betalen via tikkie, en dan maak ik de bestelling meteen in orde. Natuurlijk kun je ook het geld op de normale manier overmaken, maar dit duurt meestal iets langer. 

Om de producten beter te zien, kun je klikken op de onderstaande plaatjes, dan kom je in mijn online shop. 

Bedankt voor het kijken en een fijn weekend. 

Product List

Geen opmerkingen:

09 10