dinsdag 2 april 2019

Stempels Per Post Club april bekendmaking

Zoals beloofd vandaag de bekendmaking van de nieuwe Stempels Per Post Club voor april.

Omdat ik de vorige maand een bloemenset had gekozen, heb ik voor deze maand iets anders. De keuze is Animal Outing geworden, deze bundel staat in de jaarcatalogus.



Met deze leuke stempelset met schattige dieren en mooie teksten kun je heel veel kanten op. Ik zal dus ook verschillende voorbeelden laten zien. 

Er is mooi bijpassend designpapier, en dit ga ik zeker in de projecten verwerken. 

Voor een album van onze laatste reis ben ik ook begonnen met dit designpapier en stempelset en ik laat hier alvast één pagina zien. Deze heb ik laatst op het teamweekend gemaakt, maar het album is nog lang niet klaar. 
\



De rand van de pagina is gestempeld met de takjesstempel en de blaadjes en vogeltjes heb ik uit het designpapier geknipt. 

De bundel van deze maand kost € 54,00 en natuurlijk komen er deze maand weer filmpjes online waarin je kunt zien welke pakketjes je kado krijgt bij de bestelling van deze bundel. Ook krijg je er de volledig uitgewerkte pdf's bij, waarin alles nogmaals stap voor stap is uitgelegd. Natuurlijk kun je ook andere producten erbij bestellen, zodat je bespaard in de verzendkosten. 

Heb je vragen over de stempels Per Post Club? Stuur een mail naar dianabesemer@planet.nl en ik zal hem zo snel mogelijk beantwoorden. 

Bedankt voor het kijken en een fijne dag
***Diana***




Geen opmerkingen:

09 10