zondag 14 april 2019

Stempels per post Club Animal Outing Stampin' Up 2e project april

Voor vandaag wil ik graag het tweede project van deze maand laten zien, en dat is dit schattige schudkaartje. Ik kwam deze op pinterest tegen en was er meteen verliefd op. Natuurlijk heb ik hem iets aangepast, naar wat ik leuk vind. Wat een hoop inspiratie kun je daar vinden. 



In het filmpje laat ik stap voor stap zien hoe je een schudkaartje maakt, en al deze materialen krijg je kosteloos thuisgestuurd als je deze bundel bij mij besteld. Stuur een mail naar dianabesemer@planet.nl en ik verzorg het graag voor je. 

Veel kijkplezier!
                                          

                                           Bedankt voor het kijken en nog een fijne zondag!
                                                                            ***Diana***

Geen opmerkingen:

09 10