woensdag 7 november 2018

Seasonal Chums Stampin' Up & Kerstkaarten workshop in Dordrecht


Het volgende kerstkaartje voor dit jaar, en ik den k dat ik er hier wel een aantal van gaat maken. Sinds vorig jaar ben ik helemaal verliefd op dit hertje, en samen met mijn nieuwe favoriete stempel Buffalo Check een geweldige combo. Het mooie Delightfully Detailed laser cut paper geeft het kaartje echt dat extra wauw effect. De pareltjes heb ik dit keer rood gekleurd met de Stampin Blends. 

En natuurlijk is er op de achtergrond gespetterd met de Vegas Gold Shimmer Paint


Donderdag 6 december geef ik een tweede workshop kerstkaarten maken waar we deze kaart ook gaan maken, samen met nog veel meer moois.  Je opgeven kun je door een mail te sturen naar dianabesemer@planet.nl. Natuurlijk kun je deze materialen ook zelf aanschaffen, je vind alles in mijn online store door te klikken op onderstaande plaatjes.  

Product List

                                           Bedankt voor het kijken en een fijne dag
                                                                     ***Diana***

1 opmerking:

Ela zei

Echt een leukerd! Je hebt een mooie combi gemaakt met dit papier, rood en het stempeltje. Groetjes Ela

09 10