maandag 26 november 2018

Makkelijke Maandag Lente/Zomer en SAB catalogus Hello Cupcake Stampin'Up

Vandaag voorlopig het laatste project uit de nieuwe Lente/Zomer en SAB catalogus, hierna zijn toch echt mijn kerstkaarten aan de beurt.

Dit kaartje is voor een meisje/jonge vrouw die al lange tijd tobt met haar gezondheid. Gezien haar leeftijd wilde ik geen kinderlijke kaart maken maar ook niet te ouwelijk. Deze stempelset (die met de Sale-A-Bration te verdienen is) vond ik een mooi alternatief. Echt ook een Makkelijke Maandag kaart.


Vergeet niet dat je vandaag nog 10% korting krijgt op stempelsets en kits, zeker wel de moeite waard. Je kunt je bestelling aan mij doormailen naar dianabesemer@planet.nl, en ik verzorg je bestelling graag.

Bedankt voor het kijken en een fijne dag
***Diana***

Geen opmerkingen:

09 10