zondag 11 november 2018

OnStage Local Stampin'Up november 2018 met veel foto's van nieuwe stempelsets

Gisteren ben ik naar een Event/Conventie van Stampin'Up geweest. Deze dag wordt elk half jaar gehouden en is vol met informatie, presentaties en nieuwe spullen. Dit keer was het extra groot feest want Stampin'Up bestaat 30 jaar, en een feest was het zeker. We zijn dit keer extra verwend met allerlei mooie spullen, en we kregen de nieuwe Lente/Zomercatalogus en de Sale-A-Bration catalogus al mee. Vanaf 3 januari zijn deze  geldig en dan kan iedereen de nieuwe spullen bestellen.

In deze blogpost geef ik een verslagje van gisteren en laat ik alvast wat nieuwe stempelsets zien. Het wordt dus een blogpost met veel foto's.

'sMorgens om acht uur arriveerden we al in Utrecht, waar het evenement plaats zou vinden. Als verrassing en omdat het extra feest was werden we meteen blij gemaakt met een heerlijk ontbijt.


Dat was al een goed begin van deze dag. 

Op de tafels stonden de eerste cadeautjes al klaar, verstopt in een mooie doos. De tafels waren ook allemaal feestelijk versierd.  Allereerst waren er natuurlijk weer de begroetingen en werd er geswapt. Het is altijd zo heerlijk om iedereen weer te zien en te spreken, zo'n dag is als een reünie. 


In de doos zat de eventtas, een mooie canvas tas met het nieuwe Stampin'Up logo.  Daarin zat een nieuwe stempelset, drie notitieboekjes en pennen. En natuurlijk de badge voor de prizepatrol, waar je dus wat leuks mee kunt winnen. 








Na een presentatie van Sara Douglas (de CEO) te hebben gekeken kregen we gelukkig al heel snel de nieuwe catalogi. Op de foto kun je wel zien hoe blij ik er mee was. 
























Hier ook nog een close-up foto van de Sale-A-Bration catalogus, zo krijgen jullie al een idee wat er in staat. Helaas mag ik de binnenkant nog niet laten zien.

We kregen ook heel goed nieuws. Vanaf deze nieuwe catalogus zijn de rubberstempels met nieuwe stickers. Deze stickers met de afbeelding zijn van materiaal veranderd waardoor ze nu supergoed op je stempelblokken blijven plakken. Zo kunnen we eindelijk de stickers op de stempels gaan gebruiken, en wordt het stempelen nog makkelijker. De houten stempels zijn dan helaas niet meer te koop (op wat uitzonderingen na) maar deze werden in Nederland al nauwelijks verkocht.

Daarna was  er een heerlijke lunch met broodjes, salade, fruit en een muffin. Op de foto ben ik hier met een aantal teamcollega's. 


's Middags waren er ook nog veel presentaties en business praatjes en kregen we nog allerlei cadeaus. 

Onderstaande foto ziet er uit als een map maar is een uitvouwbare grote tas. Handig voor workshops en stempeldagen buiten de deur, zo kun je alle spullen makkelijk meenemen. 


Ook kregen we een Toolbag, van een heel mooi formaat. Hierin zijn allerlei vakjes en pennenelastieken, voor allerlei gereedschap en stiften. Echt supermooi. 


Dan nog een stempelset die iedereen kreeg, en daarnaast de stempelset die ik bij een Prizepatrol won. Een nieuwe Nederlandse set, met echt geweldige en makkelijk bruikbare teksten. 



 Deze stempelset kon ik uitkiezen aan het eind van de dag, uit alle gebruikte materialen.


En deze twee stempelsets kreeg Brigitte, en wilde ik toch ook meteen laten zien. 


Over de dag waren er ook een aantal Make-n-Takes, zodat wij de nieuwe stempelsets uit konden proberen. Deze zijn nog niet helemaal af maar zal ik de komende week allemaal laten zien. 

Al met al een geweldige dag, waar ik ook weer veel van mijn favoriete mensen heb mogen spreken en knuffelen. En waar ik weer vol ideeën en energie bij vandaan ben gekomen. 

Lijkt het je ook geweldig om hier de volgende keer ook bij aanwezig te zijn? Dat kan! Stap in als demonstratrice en geniet van alle voordelen en leuke dingen, zonder dat je ergens aan vast zit. Ik vind het leuk om je in mijn team te verwelkomen. 
De komende week zal ik hierover meer informatie op mijn blog plaatsen. Maar wil je niet wachten, kun je mij altijd mailen of bellen. Stuur je mail naar dianabesemer@planet.nl of bel naar 0618190560, en ik geef je alle informatie die nodig is. 

Bedankt voor het kijken en nog een mooie zondag
***Diana***


1 opmerking:

Anneke Keizerwaard zei

Ben erg benieuwd wat er allemaal in staat in de nieuwe catalogus.
Wat een leuke presentjes en gave stempelsets.
Groetjes,
Anneke

09 10