woensdag 21 november 2018

Crafting Forever Stampin’Up

Ik heb graag dubbele en enkele kaarten op maat gesneden op voorraad, en heb dan veel smalle stroken cardstock over.  Omdat het zonde is om deze zomaar weg te gooien gebruik ik deze stroken regelmatig op mijn kaarten. 

Deze keer heb ik de stroken van vier verschillende kleuren op een vel Whisper White cardstock geplakt, en zo een kleurrijke achtergrond gemaakt. 

De stempelset Crafting Forever vind ik hier wel bij passen. Helaas heeft deze set geen framelits, dus heb ik alles met de papersnips geknipt. Dit schaartje is hier ideaal voor. Het is heel handzaam en heeft een scherpe punt, waardoor je gedetailleerd kunt knippen. 





Hieronder  vind je alle materialen die zijn gebruikt. Door op het plaatje te klikken kom je in mijn shop. Natuurlijk mag je ook je wensenlijstje naar mij mailen, ik verzorg graag je bestelling. Mijn mailadres is dianabesemer@planet.nl

Bedankt voor het kijken en een fijne dag
***Diana***


Product List

Geen opmerkingen:

09 10