zondag 25 november 2018

ScrapSunday layout Lente/Zomer en SAB catalogus en Online Extravaganza Black Friday Sale Stampin'Up

Voor de verandering heb ik voor vandaag weer eens een layout gemaakt. De meeste materialen die ik heb gebruikt komen uit de nieuwe Lente/Zomercatalogus of zijn te krijgen tijdens de Sale-A-Bration periode.  Alvast een voorproefje dus, van allerlei leuks wat vanaf 3 januari gaat komen. 




Natuurlijk is er een mogelijkheid om deze leuke spullen eerder dan alle andere klanten te krijgen en dat is door in te stappen in mijn team.  Er zijn helemaal geen voorwaarden om dit te doen, en je hoeft ook geen actieve demonstratrice te worden.  Wil je graag meer weten hierover? Stuur mij een mailtje, en dan maken we een telefonische afspraak waarin ik je alles uit zal leggen. Het lijkt mij superleuk om je in mijn team te verwelkomen. 


De online Sale gaat nog steeds door bij Stampin'Up. Vandaag en morgen krijg je 10% op alle stempelsets en kits. Dat is toch een leuke korting, die zonde is om te laten liggen. Stuur je bestelling via mail naar dianabesemer@planet.nl en ik verzorg het graag voor je. 





Bedankt voor het kijken en een fijne zondag
***Diana***



Product List

Geen opmerkingen:

09 10