vrijdag 23 november 2018

BlackFriday & Vrijdag Mannenkaart En Route Stampin'Up

Om het echt niet te vergeten, vandaag nogmaals de reminder.
                                 


In Amerika is het een groot ding, Black Friday. Alle winkels hebben dan extra uitverkoop en kortingen. En omdat Stampin'Up een Amerikaans bedrijf is hebben wij dit de komende dagen ook. Op vrijwel alle artikelen krijg je 10% korting, en dat is dan elke twee dagen op andere artikelen. Vandaag en morgen krijg je deze korting op papier en embellishments. 

Stampin'Up zelf heeft een aantal artikelen buitengesloten van deze actie, maar omdat ik het zelf een mooie actie vind krijg je van mij op elk artikel 10% korting. Niets is buitengesloten dus. 
Mail je bestelling zo snel mogelijk door, want het zou zonde zijn als iets opraakt voordat je het kunt bestellen. 


Ook heb ik voor deze vrijdag weer een mannenkaart gemaakt. Vind je het lintje te, kun je hem natuurlijk weglaten. Ook dan is de kaart nog steeds leuk. 






Hieronder  vind je alle materialen die zijn gebruikt. Door op het plaatje te klikken kom je in mijn shop. Natuurlijk mag je ook je wensenlijstje naar mij mailen, ik verzorg graag je bestelling. Mijn mailadres is dianabesemer@planet.nl

Bedankt voor het kijken en een fijne dag
***Diana***


Product List

Geen opmerkingen:

09 10