dinsdag 5 maart 2019

Stempels Per Post Club maart Wonderful Romance Stampin' Up

Het is inmiddels alweer een nieuwe maand, met nieuwe en leuke dingen. Voor maart heb ik weer een nieuwe bundle voor de Stempels Per Post Clubgekozen. De bundle waar ik filmpjes van laat zien en waar je extra materialen van krijgt als je de bundle bij mij besteld is deze maand WONDERFUL ROMANCE. Een supermooie en veelzijdige stempelset en bijpassende framelits.

De kosten voor deze bundle is €62, en hier heb ik bewust voor gekozen. Als je namelijk deze bundle bij mij besteld krijg je niet alleen gratis materialen om vier projecten te maken naar je toegestuurd maar kun je ook nog een Sale-A-Bramion artikel uitkiezen. En inmiddels zijn dit zoveel artikelen dat er altijd wel iets leuks bij zit.

Hieronder zie je de foto's uit de catalogus hoe de set eruitziet maar ook alvast wat voorbeelden wat je er mee kunt maken.


Wonderful Romance Cling Bundle


Wonderful Romance Cling Bundle

In de loop van de maand krijg je ook filmpjes en voorbeelden van mij te zien.  

Wil je meer uitleg over Stempels Per Post? Kijk dan onder het tabje bovenaan deze pagina. Heb je daarna nog vragen kun je altijd een mail sturen naar dianabesemer@planet.nl, ik help je graag. Ook je bestelling kun je mailen naar dianabesemer@planet.nl. 

Tot snel
***Diana***


Product List

Geen opmerkingen:

09 10