vrijdag 29 maart 2019

Vintage Twinkle Twinkle DSP Stampin'Up

Als bedankje voor het mooie weekend heb ik dit kaartje naar mijn teamleider gestuurd. 

Het is weer eens iets heel anders,en vind hem zelf heel gaaf geworden. Ik heb het kaartje een beetje in de vintage/distress stijl gemaakt, met geschuurde en beinkte randen. Door alle lagen die zijn gebruikt heeft de kaart heel veel dimensie.  

Ik heb zoveel plezier gehad aan het maken van deze kaart dat ik deze stijl zeker vaker zal gaan gebruiken. 



Zijn er vragen over deze kaart of vind jet het leuk om een keer een workshop hiermee te volgen? Stuur een mail naar dianabesemer@planet.nl en ik geef zo snel mogelijk antwoord.  Ook voor bestellingen kun je dit e-mailadres gebruiken. 

Bedankt voor het kijken en een fijne dag
***Diana***




Product List

Geen opmerkingen:

09 10