woensdag 27 maart 2019

Amazing Life Stampin'Up


 Afgelopen weekend was het teamweekend van de Lovely Stampers, het team van Hélène. Echt supergezellig met elkaar op een prachtige locatie. Ook hebben we een aantal projecten gemaakt die nog niet af zijn, zodra ik ze af heb zal ik ze laten zien.

Wel had ik een swap voor iedereen gemaakt, en dat is deze kaart geworden. Ik heb als inspiratie een kaart gebruikt van het Global designteam.

Nu heb ik een paar extra kaarten gemaakt en wil deze graag opsturen. Stuur  een mail naar dianabesemer@planet.nl met je adres als je er ook één wilt ontvangen, of stuur op Facebook een privéberichtje. Dan komt er ook een kaart naar jou toe.


Omdat ik met Erica op één kamer sliep had ik voor haar een kadootje gekocht. Dit was een zakje koffiebonen van Simon Levelt en een leuke mok met chocolade er in. Hier had ik deze kaart bij gedaan, in het koffiethema natuurlijk. 



Vergeet niet om je bestelling van de Stempels Per Post Club door te geven, het is alweer eind maart. In april komt er weer een nieuwe bundel. Betalingen kun je tegenwoordig met een Tikkie doen, zo is het snel en veilig. En word je bestelling meteen verzorgd, zodat je hem zo snel mogelijk in huis hebt. 

Bedankt voor het kijken en een fijne dag
***Diana***




Geen opmerkingen:

09 10