woensdag 27 februari 2019

Lovely Lattice bedankkaartjes Stampin'Up

Voor mijn klanten heb ik weer nieuwe bedankkaartjes gemaakt, deze keer met de mooie Sale-A-Bration stempelset Lovely Lattice. Deze stempelset kun je gratis uitkiezen bij een bestelling vanaf €60. Naast deze stempelset zijn er nog veel meer leuke dingen uit te zoeken. 

Klik op de SAB folder aan de rechterkant van mijn blog, daar vind je allerlei moois. Wil je graag iets hebben wacht niet te lang met bestellen, want sommige dingen zijn al uitverkocht. 



Er is inmiddels ook een tweede folder uitgekomen met nog meer leuke dingen. Ook deze staat aan de rechterkant op mijn blog. Vanaf 1 maart kun je zelfs coördinerende dies en pons bestellen, waardoor je veel figuren niet meer uit hoeft te knippen. 

Wil je meer weten of wil je een bestelling doen? Stuur een mail naar dianabesemer@planet.nl en ik help je graag. Ook geldt nog steeds de instapaanbieding, als het je leuk lijkt om ook demonstratrice te worden. Natuurlijk kun je dit ook voor de mooie korting van minstens 20% doen. Wil je hier meer informatie over hebben, kun je mij ook mailen. Dan maken we een (telefonische) afspraak om alles door te nemen. 

Product List

Geen opmerkingen:

09 10