vrijdag 15 maart 2019

Stempels Per Post Club maart 1e project Wonderful Romance Stampin' Up

Vandaag het eerste filmpje van de Stempels Per Post club van de maand maart.  De Bundle die deze maand centraal staat is de Wonderful Romance Bundle.  Bij de bundle is ook prachtig Designpapier met een aantal vellen vellum. Deze vellum heb ik ook gebruikt in mijn projecten.


 

Vandaag dus het allereerste filmpje van deze maand. Het is een Acetate cardbox geworden, en deze heb ik aan de buitenkant versierd. Je kunt hierin de andere kaarten van deze maand bewaren en eventueel cadeau doen. 

Dit is het uiteindelijke resultaat geworden. 

                                       



Meer informatie over de Stempels Per Post Club kun je hier vinden. En zoals ik al in het filmpje vertelde kun je deze maand bij de bestelling nog een Sale-A-Bration item gratis bijbestellen.  Natuurlijk kun je ook alle andere materialen er bij bestellen.  Om te bestellen kun je een mail sturen naar dianabesemer@planet.nl, en ik verzorg het graag voor je. 


Bedankt voor het kijken en een fijne dag
***Diana***



Product List

Geen opmerkingen:

09 10