maandag 30 april 2018

Share What You Love Bundels met extra's van mij, allemaal te bestellen in Dordrecht

Deze week is de Share What You Love Bundel de stempelset van de week. Niet alleen een stempelset  maar ook allerlei leuke producten die hier bij horen. Onder andere prachtig Papier, nieuwe inktkleuren, Doillies met parelmoer glans, Ribbon en Pearls.

De producten zijn vanaf morgen ook in een bundel voor jullie verkrijgbaar.  Er zijn 3 soorten bundels. Bij elke grotere bundel komen er steeds meer producten bij, maar ook steeds meer gratis producten. En dat maakt het natuurlijk nog aantrekkelijker. De bundels zijn t/m 31 mei verkrijgbaar. Daarna zullen al de producten in de jaarcatalogus verschijnen, maar verdwijnen de gratis producten. Alle informatie en bundels staan in de volgende flyer.

























In de volgende vidoe komt al het moois ook voorbij, dus zeker een kijkje waard.


Natuurlijk verzorg ik graag je bestelling. Stuur een mail naar dianabesemer@planet.nl met daarin wat je wilt bestellen en je adresgegevens. Ik zorg er daarna voor dat het bij je thuis wordt bezorgd. Bij alle bestellingen boven de € 60 betaal ik alle verzendkosten, en je krijgt er van mij ook nog een kadootje bij.

Bij de eerste bundel krijg je van mij een pakketje van het bijpassende papier kado, bij de tweede bundel het papier en een pakketje Notecards en Envelopes twv €7,75 en bij de grootste bundel het papier(of eventueel ander papier), de Notecards & Envelopes en een rol PolkaDot Ribbon uit de nieuwe catalogus twv €9,00 Dat zijn bij elkaar behoorlijk wat kadootjes.  Deze aanbieding geldt t/m 30 mei.

Heb je hier vragen over kun je mij altijd mailen op dianabesemer@planet.nl

Voor vandaag heb ik ook nog een Makkelijke Maandag kaart, gemaakt met deze bundel. De bloemen zijn uit het DSP geknipt, en de vlek achter de bloemen is met een stempel uit de set en Grapefruit Grove inkt gestempeld.




Berdankt voor het kijken en een fijne dag
***Diana***

Geen opmerkingen:

09 10