dinsdag 10 april 2018

Laatste kans productenlijst Stampin'Up

Het is zover. De nieuwe catalogus is bekend. Helaas mag ik, behalve de voorkant,  nog niets laten zien, maar de lijst met producten die er uit gaan wel. Hij ziet er toch geweldig uit?! En als je goed kijkt zie je alvast wat nieuwe producten op de voorkant uitgebeeld.


Klik op de linken hieronder om de lijsten te openen.

Retiring List Jaarcatalogus

Retiring List Lente/Zomer catalogus

Hoe kun je deze het beste gebruiken?
1. Pak je catalogussen er bij en ga aan het strepen.
2. Kijk dan welke producten je hiervan nog heel graag wilt hebben voordat het niet meer te koop is. 3. Stuur mij daarna snel je bestelling, want het is echt op = op. En uit ervaring weet ik dat sommige producten heel snel op zijn.
4. Weet dat bij een bestelling boven de €60 de verzendkosten van €5,95 voor mij zijn. Plus je krijgt een extraatje en een eigengemaakte kaart.
5. In mei krijg je dan de nieuwe jaar catalogus kosteloos toegestuurd.

Heb je nog vragen kun je mij altijd en email sturen naar dianabesemer@planet.nl of bellen op 06 18190560

Veel plezier met kijken en beslissen. Morgen staat er weer een nieuwe kaart op mijn blog.

                                                             Fijne dag nog
                                                             ***Diana***

Geen opmerkingen:

09 10