maandag 16 april 2018

Makkelijke Maandag Remarkable You Stampin'Up

Zoals ik vorige week al vertelde gaat het één en ander veranderen vanaf vandaag. Mijn blogberichten worden iets minder, maar zeker nog genoeg voor inspiratie. 

Vandaag is het een Makkelijke Maandag kaartje gemaakt met de set Remarkable You. Deze set staat op de retired list en is nog uiterlijk 31 mei verkrijgbaar. Daarna staat deze set niet meer in de catalogus. 

Deze week laat ik zien wat je allemaal met deze set kunt maken. De  stempel heb ik met versamark inkt afgedrukt op vellum en met witte embossingpoeder bestrooid en daarna verwarmd. Met de Stampin Blends heb ik de bloem ingekleurd.  Om de bloem duidelijker te laten zien heb ik er Whisper White cardstock achter geplakt. Daarna op een Thick Whisper White kaart met Sweet Soirée DSP met dimensionals bevestigd. 




Heb je nog vragen of wil je meer uitleg, kun je altijd mailen naar dianabesemer@planet.nl. Ook als je de stempelset wilt bestellen kun je mij mailen, en ik verzorg je bestelling graag. 

Bedankt voor het kijken en een fijne dag!
***Diana***

Geen opmerkingen:

09 10