vrijdag 13 april 2018

Kleuren die er uit gaan en laatste kans stempelset Garden in Bloom Stampin'Up

Aan alle kanten kun je informatie vinden over de kleuren die er uit gaan met de komst van de nieuwe catalogus. Wil je deze kleuren toch aan je collectie toevoegen kun je ze nog steeds bestellen. Alleen geldt wel op=op, dus het kan zomaar zijn dat ze er ineens niet meer zijn. Ook de navullingen zijn van samenstelling veranderd in de nieuwe catalogus, dus oud is niet met nieuw te combineren. 

De kleuren die er uit gaan staan hieronder. Alleen Flirty Flamingo komt terug in één van de kleurenfamilies

Vanmorgen heb ik de site van Stampin'Up gecheckt en alles is nog bestelbaar. Alleen zijn sommige producten al op backorder, dat betekent dat het nu op is maar nog nageleverd wordt. 




Wacht niet te lang met bestellen, want het zou jammer zijn als je collectie niet compleet is. Mail  je bestelling naar dianabesemer@planet.nl en ik zorg er direct voor. Bij een bestelling boven de €60 zijn de verzendkosten voor mij en wordt het pakket keurig bij je thuis bezorgt.  Bij een bestelling van elk bedrag bij mij, krijg je volgende maand automatisch een nieuwe catalogus thuisgestuurd met een sample van nieuw papier.

Er gaan ook een aantal favoriete stempelsets uit de catalogus waaronder deze Garden in Bloom. Daarom voor vandaag nog een kaartje er mee. De gestreepte voorkant heb ik gestempeld met het stengeltje van de bloem, in een aantal kleuren die uit de collectie gaan. 





Heb je nog vragen over de retired list, nieuwe kleuren of andere SU zaken? Stuur mij een mail en ik stuur zo snel mogelijk een antwoord. 

Bedankt voor het kijken en een fijne dag
***Diana***



Geen opmerkingen:

09 10