woensdag 10 oktober 2018

Wishing You Well & Buffalo Check Stampin' Up

Zo af en toe maak ik alvast een kerstkaartje zodat ik in December niet ineens een stapel moet maken. Ik vind het namelijk leuker om allemaal verschillende te maken dan een stapel van dezelfde. 

De set Wishing You Well kan heel goed gebruikt worden voor een kerstkaart, maar zeker ook voor andere gelegenheden. Er zitten prachtige  teksten in deze set. 

De nieuwe kleur Merry Merlot vind ik een hele warme kleur en een mooie aanvulling op de bestaande kleuren.  De set Buffalo Check is ook echt een must-have, deze zul je vaak tegen gaan komen op mijn projecten. Voor deze kaart heb ik een notecard gebruikt, deze worden als set van 20 kaarten en 20 bijpassende enveloppen verkocht. Om het  als een leuke set  te versturen, heb ik de envelop flap gestempeld met de Buffalo Check.  

Op het laatst heb ik de kaart gespetterd met Shimmer paint, wat de kaart nog feestelijker maakt. 




Bedankt voor het kijken en een fijne dag
***Diana***

Product List

Geen opmerkingen:

09 10