zondag 28 oktober 2018

Team middag Lovely Stampers- Kerstkaarten workshop in Dordrecht

Gisterenmiidag had ik met het team waar ik bij zit een gezellige teammiddag in Voorthuizen. Onze teamleider Hélène had mooie projecten voorbereidt waar wij mee gaande slag zijn gegaan. Ik vind ze superleuk en wil ze graag met jullie delen.

Het zijn vier kerstkaartjes van 10,5x10,5 cm en deze passen heel goed in het Baker's Box, wat het ook nog een leuk cadeautje maakt.

Op dinsdagochtend en -avond 6 november geef ik zelf een workshop in Dordrecht waar jullie deze kerstkaarten gaan maken. Kosten voor deze workshop is €12,50, en dit is inclusief materialen en koffie/thee en wat lekkers.
Vind je het leuk om hier bij te zijn? Stuur mij een mail naar dianabesemer@planet.nl en je krijgt een mail met alle bijzonderheden terug van mij.






Natuurlijk kun je ook alle materialen in mijn webshop kopen door op onderstaande plaatjes te klikken. Of door je lijstje te mailen naar dianabesemer@planet.nl, en ik verzorg graag je bestelling. 

Product List
                                           Bedankt voor het kijken en nog een fijne zondag
***Diana***


Geen opmerkingen:

09 10