zaterdag 13 oktober 2018

Facebookhop Lovely Stamping

Zoals ik gisteren al zei is er vandaag de maandelijkse Facebookhop van team Lovely Stamping. Het thema van deze maand is Designer Series Paper. Ik heb het thema gebruikt door de kaarten voornamelijk uit Designer papier te maken. Op de verschillende foto's is goed te zien hoe het papier gevouwen is.










Is je iets niet duidelijk, kun je altijd een mailtje sturen naar dianabesemer@planet.nl. Ik zal dit zo snel mogelijk beantwoorden.

Alle gebruikte materialen kun je hieronder vinden. Wil je hier graag iets van bestellen? Klik op het plaatje en je gaat vanzelf naar mijn online store. of je stuurt je lijstje naar dianabesemer@planet.nl en ik verzorg je bestelling graag.
 Ook als je graag een workshop volgt om deze kaarten te maken kun je mij mailen. Dan plannen we samen een datum.

                                           Bedankt voor het kijken en een fijn weekend
                                                                  ***Diana***


Product List

Geen opmerkingen:

09 10