woensdag 24 oktober 2018

Beautiful Blizzard watercolor card Stampin' Up

Deze maand heb ik een aantal kaarten gemaakt voor de nieuwsbrief van ons team, en wil ze ook graag op mijn blog laten zien. 

Vandaag is een watercolor card met de prachtige Beautiful Blizzard stempelset en bijpassende Thinlits. 

De achtergrond is gemaakt met verschillende kleuren inkt en de aquapainter. Ik heb hetzelfde gedaan op een tweede vel watercolor paper en deze heb ik gestanst met de Blizzard Thinlits, waardoor ik heel veel mooie sneeuwsterren kreeg. 

Om er nog een mooie glans over te krijgen heb ik er met de aquapainter en shimmerpaint op .  



Op de plaatjes hieronder kun je alle gebruikte materialen vinden.  Dit is ook een kaart wat met de kerstkaarten workshop wordt gemaakt, dus kijk zeker even op de workshop pagina. Dan laat ik je stap voor stap zien hoe je dit maakt.

Bedankt voor het kijken en een fijne dag
***Diana***



Product List

Geen opmerkingen:

09 10