woensdag 5 september 2018

Nieuwe Herfst/Winter catalogus en Falling For Leaves Stampin'Up

Vandaag is de start van de nieuwe Herfst/Wintercatalogus van Stampin'Up. Dat leek mij een goed moment om weer regelmatig te gaan bloggen. Ik heb de laatste tijd namelijk heel veel leuke kaarten gemaakt met de mooie spullen van Stampin'Up en wil die graag met jullie delen. Hopelijk zorgt dit voor wat inspiratie. 

De nieuwe catalogus staat weer bomvol met nieuwe stempelsets, mooi papier en andere accessoires.  Als je op het plaatje van de catalogus aan de rechterkant klikt, opent deze zich vanzelf.  Wil je liever een papieren versie laat het mij dan weten via een mailtje.  

Het kaartje van vandaag is gemaakt met Nature's poem DSP uit de jaarcatalogus, hiermee heb ik de achtergrond gemaakt. Het mooie blad is een stans van de Detailed Leaves Thinlits en de tekst van de Falling for Leaves stemeplset. Deze komen beide uit de nieuwe Herfst/Winter catalogus. 
Voor wat extra's op de kaart heb ik met de Crushed Curry Stampin Marker  een stippellijn langs de rand  getekend. En met wat Linen Thread alles afgemaakt.



Ik heb weer veel plezier gehad aan het maken van deze kaart. Hou mijn blog dus in de gaten want er komt de komende tijd weer veel nieuws voorbij. Ook zullen de (online) workshops weer starten zodat er in de komende maanden weer genoeg te knutselen is. 

Bedankt voor het kijken!
***Diana***



Geen opmerkingen:

09 10