zaterdag 8 september 2018

Facebookhop Lovely Stampers Herfst/Winter catalogus


Vandaag is het weer tijd voor de maandelijkse facebook-hop van het team Lovely Stampers Team. Deze maand is het thema de nieuwe Herfst/Winter catalogus. 

Deze blogpost is wat aan de lange kant, ik kon namelijk niet stoppen met het maken van deze leuke projecten. 

Als eerste een winterse kaart met de Beautiful Blizzard stempelset en de bijpassende Blizzard Thinlits Die. 

De achtergrond heb ik allereerst met drie tinten blauwe inkt gesponst. Voor de voorkant heb ik het negatief van de die gebruikt, de uitgestane sneeuwvlokken ga ik nog voor een ander project gebruiken.  Daarna de tekst op Whisper White met een banner van Night of Navy er achter. 
 


Het leukste van het najaar is wel Halloween. Natuurlijk wilde ik het leuke Toil & Trouble DSP hebben, want er zijn veel figuurtjes uit de knippen.  Alleen de tekst is gestempeld en dan met de Pick A Pennant stempelset. Een ideale letterset, want van sommige letters zijn er meerdere. Wat het makkelijker maakt om woorden te vormen. 



Verder heb ik nog een Trick or Treat traktatie gemaakt met wat snoepjes in een clear envelop. Daarop een sluiting gemaakt met Granny Apple Green cardstock en het leuke kikkertjes papier uit de Toil & Trouble DSP set. Verder zijn er wat uitgeknipte figuurtjes op geplakt en een Baker's Twine draadje om heen geknoopt. Heel eenvoudig te maken om bij Halloween aan de kinderen uit te delen. 



Ik hoop dat jullie de projecten leuk vinden en veel inspiratie opdoen bij de Facebook-Hop. 

Alle geshowde materialen kun je bij mij bestellen door een mail te sturen naar dianabesemer@planet.nl Ik verzorg graag je bestelling. 

Bedankt voor het kijken en een fijn weekend. 

Product List

Geen opmerkingen:

09 10