woensdag 19 september 2018

Animal Outing Stampin' Up

Dit zijn wel mijn favoriete kaarten, clean en (redelijk) simpel. 

Allereerst heb ik uit een stuk cardstock een groot rondje geponst en het negatief op de achtergrond kaart gelegd. Daaroverheen met Basic Gray inkt en de Hardwood stempel een afdruk in het rondje gestempeld. 

Met twee bij elkaar passende cirkel en scallop dies is uit Rich Razzleberry een hele dunne geschulpt rondje gestanst. Deze is daarna over de gestempelde afdruk geplakt. 

De neushoorn is uit het Animal Expidition DSP gestanst met de bijpassende dies, en met dimensionals in de cirkel geplakt. 

De tekst komt uit dezelfde Animal Outing stempelset. Verder heb ik de kaart versierd met een aantal clear Rhinestones en een randje gedoodled met de Stampin Write marker. 


Hopelijk is mijn uitleg een beetje duidelijk. Heb je nog vragen over dit kaartje of wil je een bestelling doen? Stuur mij een email naar dianabesemer@planet.nl en ik stuur je zo snel mogelijk antwoord. 

Bedankt voor het kijken en een fijne dag
***Diana***

Product List

Geen opmerkingen:

09 10