donderdag 22 maart 2018

Eclectic Expressions Stampin'Up + extra cadeautjes bij bestelling

Nog maar iets meer dan een week en dan is de Sale-a-Bration periode weer voorbij, dan wordt het weer wachten tot januari voordat er zoveel mooie gratis artikelen te verdienen zijn. 

De komende week laat ik dan ook nog projecten zien met deze producten. Van sommige is het weer moeilijk afscheid nemen. 
De kaart van vandaag is met de set Eclectic  Expressions gemaakt, en met mijn meest favoriete inktkleuren combi, So Saffron, Marina Mist, Pear Pizzazz en Blushing Bride. 

Ook de stempel op de banner en de tekst komen uit deze stempelset. De tekst is uitgeponst met de Pretty Label Punch. 




Afbeeldingsresultaat voor springtime foils stampin up
Om de laatste week van Sale-A-Bramion nog wat extra leuk te laten eindigen, krijg je van mij een cadeautje bij je bestelling.
Bestel je meer dan 30 euro krijg je een pakketje 15x15 cm Springtime Foil Paper.

Bestel je meer dan 60 euro krijg je een pakketje Springtime Foil Paper, een setje Tutti Frutti cards & enveloppen, kun je zelf nog een Sale-A-Bration artikel uitzoeken en betaal ik je verzendkosten. 

Bij elke extra 30 euro bestelling doe ik er nog een cadeautje bij. 
Je kunt je bestelling mailen naar dianabesemer@planet.nl of als je zelf een creditkaart hebt kun je je bestelling in mijn online shop doen. Dan graag de Hostess code 9CD9RMVU gebruiken, zodat ik je alle spulletjes kunt toezenden. 

Wacht niet te lang, want de laatste dagen van Sale-aBration kunnen producten uitverkocht raken. En helaas weg = weg bij deze producten. 

Bedankt voor het kijken en een fijne dag
***Diana***



                                                   

Geen opmerkingen:

09 10