woensdag 28 maart 2018

Amazing You Stampin'Up

De laatste vier dagen van Sale-a-Bration zijn aangebroken. Wil je nog gebruik maken van alle extra's? Plaats dan snel een bestelling, en ik zorg er voor dat het nog geregeld wordt.

Vandaag weer een kaartje met de veelzijdige stempelset Amazing You, in combinatie met de Celebrate You Thinlits . Deze laatste komen ook in de nieuwe jaarcatalogus.

Het kaartje heb ik in een andere kleurstelling gezien op Pinterest, en ik vond hem heel gaaf. De kleur en het papier heb ik wel veranderd, en zo kun je er toch een beetje je eigen kaart van maken. Soms ontbreekt de tijd of inspiratie om iets helemaal zelf te verzinnen, en dan is er heel veel moois online te vinden.



Vergeet dus niet nog snel je bestelling door te geven, ik waardeer elke bestelling die ik krijg. En altijd krijg je van mij een extraatje bij je bestelling + natuurlijk een handgemaakt kaartje. 

Bedankt voor het kijken en een fijne dag!
***Diana***

Geen opmerkingen:

09 10