zondag 18 februari 2018

ScrapSunday Picture Perfect Party Stampin'Up



Welkom op de ScrapSunday van deze week. Ook voor deze week heb ik weer een layout gescrapt, dit keer met het papier Picture Perfect Party DSP.  Ik heb verschillende circle punches gebruikt om een achtergrond te maken. Voor de accenten heb ik ook Silver Glimmer paper geponst en gestanst. 

De tekststempel komt uit de Painted Harvest stampset.



Ook deze week wordt er door mijn collega's nog meer inspiratie gepost op hun blog. Hier onder vind je een lijstje met alle linken. 





  • Danielle Bennenk 
  • Monique De Kok – De Brabander
  • Leoni Geertsema
  • Veronique Muller
  • Caroline van der Straaten
  • Do Bergen
  • Sandra Korten
  • 5 opmerkingen:

    Leoni BG zei

    Leuke layout! Mooie heldere kleuren. Die cirkels ga ik onthouden

    Caro's Kaartjes zei

    Wat een gave Layout! Lekkere vrolijke kleurtjes en door de cirkel wordt het helemaal een feestje.

    Unknown zei

    Die kleurtjes😍 echt super mooi! Ik krijg zijn in de zomer!

    Marlieke zei

    Dit is leuk zeg!

    Monique zei

    Wat een vrolijke layout, heerlijk met deze frisse kleurtjes!

    09 10