zaterdag 24 februari 2018

In de krant & giveway Stampin'Up

Afgelopen week heb ik een hele leuke en spannende ervaring gehad. Ik werd benaderd door een journalist van het Algemeen Dagblad of ik mee wilde werken aan de rubriek over regionale creatieve mensen en ondernemers.

Doodeng, maar natuurlijk zei ik geen nee. Dezelfde middag kwam de fotograaf al langs en kreeg ik het interview. En vandaag sta ik dan in de krant, paginagroot. Dat is toch wel heel gaaf. Hieronder een foto van het artikel. Je kunt het helaas online alleen lezen als je abonnee bent.



Ik laat ook meteen de layout zien die ik vast heb op de foto. Deze is gemaakt met verschillende kits van Citrus twist en Hip Kit club





Om dit te vieren wil ik meteen ook iets weggeven.  Ik ga deze week een leuk Stampin Up pakketje samenstellen, en zal hier later nog een foto van plaatsen.  Wat je moet doen om mee te doen is simpel. Laat een reactie achter onder dit bericht. Volgende week zaterdag zal ik random iemand kiezen.

De Give-Away is de Lots of Happy Cardkit (twv € 42,50) geworden, zodat ook degene zonder Stampin Up ervaring lekker aan de slag kunnen.

                                     Bedankt voor het kijken en een fijn weekend.
                                                                ***Diana***

12 opmerkingen:

Ine van den Eijnden zei

Echt zo goed gedaan van jou! Daar mag je trots op zijn! Wij, jouw teamgenootjes zijn zeker trots op jou xxx

Bianca zei

GAAF om je zo in de krant te zien. Mooi artikel is het geworden.

Els van Wijk zei

Wat leuk om te zien dat je zo succesvol bent. Ik word steeds nieuwsgieriger naar wat jij doet. Ik ga mijn best doen om de krant te bemachtigen zodat ik je artikel kan lezen.

Crea Made zei

Wat leuk dat je de krant haalt. Is weer eens anders dan die digitale media. Groet Mirande

Eljo zei

Wat leuk! Heb het gelezen. Je doet dit al sinds 2003! Ik ben pas sinds een paar maanden besmet met het stempelvirus...., lukt het niet om te stempelen, dan is er meestal wel even tijd vrij te maken om ideeen op te doen via Pinterest of YouTube....

Louise de Jong zei

Wat gaaf dat je in de krant hebt gestaan!! Ik hoop dat dit je business een lekkere boost gaat geven!!

Relinde Scheepers zei

Dat is geweldig van je hobby je beroep maken!
Heel veel succes!

Anneke Keizerwaard zei

Supertrots op je, hoop dat het je nu echt wat gaat opleveren.
Ik gun je het zo.

Jenny Menthen zei

Super leuk om zo groot in de krant te staan! Wauw!
Inspirerend voor velen ����
Groetjes Jenny Menthen

Jacqueline zei

Gaaf, zo groot in de krant te staan. Ik hoop voor je dat je business hierdoor weer een positieve vibe krijgt. Ik loot graag mee voir de prijs.
Groetjes, Jacqueline Braaksma

Loes zei

Wat een leuk artikel. En wat een super leuk idee om dit te vieren met een giveaway,
Zit zelf met spit op de bank en geniet van je leuke blog!
groetjes Loes Tak

Gerrie Wijnstok zei

Daar mag je zeker trots op zijn. Ik las het via een berichtje van Hélène. Zo gaaf. Weet je ook hoe ze zo bij jou terecht zijn gekomen? Wat een eer. En meteen goede reclame. En hoe leuk dat je het met ons wilt vieren. Super leuk.
Groetjes Gerrie

09 10