zondag 25 februari 2018

ScrapSunday en Tutorial mini album

                                        


Afgelopen week was het mijn beurt in het team om een SOL (Stamp Online/workshop) te geven. De reacties hier op waren zo leuk dat ik hem vandaag op mijn blog met jullie deel.

De gehele beschrijving kun je vinden onder het tabje Tutorials.


Ik heb de Memories & More kaartjes gebruikt die je tijdens Sale-a-Bration kunt kiezen bij een bestelling vanaf € 60,--





                                    





Heb je nog vragen kun je altijd een mailtje sturen naar dianabesemer@planet.nl
Verder kun je nog heel veel moois vinden bij mijn collega's, te vinden via de linken hier onder.
                                       
                                              Fijne zondag en bedankt voor het kijken
                                                                       ***Diana***






  • Danielle Bennenk 
  • Monique De Kok – De Brabander
  • Leoni Geertsema
  • Veronique Muller
  • Caroline van der Straaten
  • Do Bergen
  • Sandra Korten


  • 3 opmerkingen:

    Anneke Keizerwaard zei

    Leuk gedaan.

    Ann zei

    Heel leuk!
    Waar kan ik het tabje tutorials vinden?

    Diana Besemer zei

    Hoi Ann, hij staat er inmiddels op. Blijkbaar was hij nog onzichtbaar, bedankt voor het vragen

    09 10