vrijdag 1 september 2017

Nieuwe start en Stampin Up Herfst/Wintercatalogus

En toen was het alweer september, dat voelt voor mij altijd als een nieuw jaar. Het zal ongetwijfeld te maken hebben met de start van een nieuw schooljaar. De vakanties zijn voorbij, de regelmaat is weer terug. Het komende jaar ga ik mij dan ook storten op een echt Stampin Up avontuur. Zit vol met plannen en creatieve gedachten. De bedoeling is dan ook dat ik weer met regelmaat voorbeelden en inspiratie gaat posten. Op doordeweekse dagen kaarten met Stampin Up producten, en in het weekend layouts met materialen van verschillende merken.  Het workshop schema wordt flink uitgebreid, en ook start ik met diverse stempelclubs.  De komende weken wordt alle nieuwe informatie op mijn blog gezet.

Vandaag is de nieuwe herfst/winter catalogus van start gegaan met heel veel nieuwe producten. Je kunt de catalogus online bekijken door hem rechts aan te klikken. Wil je liever een papieren exemplaar kun je deze bij mij (in Dordrecht) gratis afhalen, of tegen verzendkosten bij je thuis laten bezorgen. Bij een bestelling krijg je deze verzendkosten van mij terug. Mijn adresgegevens en telefoonnummer kun je vonden onder het kopje Contact. Voor andere vragen of bestellingen kun je mij ook altijd mailen of bellen.

En om de nieuwe catalogus goed te laten beginnen kun je vandaag en de komende week voorbeelden zien met producten uit de nieuwe catalogus.

Deze kaart is gemaakt met de stempelset Painted Harvest, Painted Autumn DSP en embossing folder Layered Leaves. 


Voor nu alvast een fijn weekend.

***Diana***


Geen opmerkingen:

09 10