vrijdag 15 september 2017

Eclectic Layers Thinlits Stampin Up

Bij de kaarten van vandaag heb ik dezelfde stans gebruikt als gisteren, de grote stans uit de Eclectic Layers Thinlits set. Op de ene kaart heb ik de uitgeponste stukjes gebruikt en op de andere kaart het stuk cardstock waar is uitgeponst.

Om het mijzelf makkelijker te maken heb ik het cardstock, voordat ik ging stansen, eerst op een Multipurpose Adhesive Sheet geplakt, waardoor alle kleine stukjes meteen lijm op de achterkant hebben. Daarna het grote stuk op het papier gelegd met de bescherming nog op de achterkant en  één voor één de kleine uitgestanste stukjes er in geplakt. Daarna kon ik het grote stuk makkelijk weghalen en voor de tweede kaart gebruiken. Ik hoop dat de uitleg ene beetje duidelijk is. Zo niet, laat het mij gerust weten. 

Het papier van beide kaarten komt uit het Naturally Eclectic dsp.


Maandag ben ik er weer met Stampin Up kaarten, in het weekend kun je verschillende layouts op mijn blog vinden. Ik hoop dat je dan ook een kijkje komt nemen.

Bedankt voor het kijken en alvast een fijn weekend
***Diana***

Geen opmerkingen:

09 10