vrijdag 8 september 2017

A beachy birthday

Vandaag de vijfde  en voor deze week de laatste kaart met een stempelset uit de herfst/wintercatalogus. Toen ik deze set Beachy Little Christmas zag was ik er meteen weg van. Ook al hebben wij in Nederland geen warme strand kerstdagen, de set is zo veel meer veelzijdiger. Ik heb gestempeld op Shimmery White cardstock en ingekleurd met de inkt en aquapainter, de schelpjes zijn met de schaar uitgeknipt. De kersttekst heb ik eerst voor een deel afgeplakt en daarna het woordje Birthday uit de set Birthday Delivery er bij gestempeld. Een heerlijk vrolijke kaart.

Heb je vragen over de kaart kun je mij altijd mailen op stampsinkandfun@yahoo.com. Is het niet helemaal duidelijk hoe ik de tekst heb gestempeld, laat het mij gerust weten. Dan maak ik er een filmpje van. 

Bedankt voor het kijken en een fijne dag
***Diana***


1 opmerking:

Leoni BG zei

Wat een ontzettend leuke kaart! Dan word je toch helemaal blij als je die in de brievenbus vindt!

09 10