woensdag 20 april 2016

Marquee Messages Nieuwe Stampin' Up catalogus 2016/2017

Vandaag een filmpje en kaart met een stempelset Marquee Messages uit de nieuwe Catalogus. Deze set kreeg ik door Stampin Up toegestuurd om voor On Stage van afgelopen zaterdag voorbeelden te maken. Ik moest wel even wennen aan de set maar het lukte toch om verschillende projecten te
maken.




De komende dagen laat ik nog een aantal projecten zien met deze nieuwe stempelset. De nieuwe catalogus is om te smullen, zoveel mooie nieuwe spullen. Mijn verlanglijst groeit nog met de dag.
Wil je ook een nieuwe catalogus ontvangen? Stuur mij dan een mailtje en je krijgt hem zodra ik ze kan bestellen toegestuurd.

Maar eerst is er nog de retired list. Wil je hier nog iets van bestellen moet je snel zijn. Er zijn al een aantal dingen uitverkocht. Laat het mij weten en ik doe mijn best om je spullen nog te bestellen.


                                                       Bedankt voor het kijken.
                                                               ***Diana***


Geen opmerkingen:

09 10