maandag 11 april 2016

Amazing Birthday Stampin'Up

Na een heerlijke dag Make & Takes geven op de Art Specially beurs, vandaag een beetje bijkomen en weer creatief aan de slag.  Iedereen die aangeschoven is gisteren, bedankt voor jullie enthousiasme.  Ik heb genoten.


Als eerste laat ik zien welke Make & Take ik heb gegeven, naar mijn idee was het een succes.



Hier onder dan de nieuwe Stampin"up inspiratie. De stempelset die ik heb gebruikt is Amazing Birthday, het papier komt uit de Schoolhouse set en de achtergrond is ge-embost met de sterren embossingfolder. 




Wil je meer over deze kaarten weten, stuur dan een email naar stampsinkandfun@yahoo.com. Ook kun je mij altijd bellen, natuurlijk voor allerlei soorten vragen.

Bedankt voor het kijken.

***Diana***

Geen opmerkingen:

09 10