dinsdag 5 april 2016

Eekhoorntjes voeren

Vandaag wat meer foto's in dit blogbericht. Deze layout heb ik voor het blad Cards & Scrap gemaakt met een werkbeschrijving en werkfoto's erbij. Zo kun je zien hoe ik deze layout met stempels op de achtergrond heb opgebouwd, en hoe goed je de stempels kunt gebruiken op een scrappagina.  De meeste stempels staan nog steeds in de Stampin' Up catalogus, en de andere stempels zijn goed vervangbaar voor de huidige. Ik hoor graag of jullie het leuk vinden als ik er werkfoto's bij plaatst, dan ga ik namelijk vaker doen. Zo worden het een soort miniworkshops. 







Neem ook een kijkje in mijn shop, er zijn namelijk extra artikelen in de Clearance  Rack geplaatst. Het zijn erg leuke prijzen en sommige artikelen zullen snel op zijn. 

Bedankt voor het kijken.

***Diana***

Geen opmerkingen:

09 10