zondag 20 januari 2019

ScrapSunday Stampin'Up

Vandaag is weer eens ScrapSunday, en laat ik een layout zien die ik afgelopen week heb gemaakt. 

Het DSP Happiness Blooms heeft hele vrolijke en felle kleuren, maar sommige papieren zijn wat zachter van tint. En deze heb ik gebruikt voor de layout, omdat de kleuren beter bij de sfeer van de  foto's pasten. 

Ook heb ik de bijpassende Memories & More kaartjes gebruikt, waar ook stickervellen bij horen. Zo heb je leuke bijpassende embellishments




Alle gebruikte materialen staan hieronder. Door op een plaatje te klikken kom je in mijn online shop waar je ze eventueel ook kan bestellen. 

bedankt voor het kijken en een mooie zondag
***Diana***

Product List
Night Of Navy Classic Stampin' Pad
Night Of Navy Classic Stampin' Pad
[126970]

Geen opmerkingen:

09 10