vrijdag 18 januari 2019

Home to Roost Sale-A-Bration Stampin'Up

Voor vandaag heb ik een kaartje gemaakt met de Sale-A-Bration set Home to Roost. Deze set kun je bij een bestelling van €60 gratis uitkiezen uit de brochure.
De haan heb ik met verschillende Stampin Blends ingekleurd om hem een beetje realistisch weer te geven. Het Burlap lint heb ik uit elkaar getrokken zodat er verschillende draadjes overbleven. En zo is het best een stoere kaart geworden, die je voor elke gelegenheid wel kunt gebruiken. Of om zomaar te sturen. 



Vind je deze stempelset nou ook zo leuk? Mail  je bestelling van minimaal €60 door naar dianabesemer@planet.nl en ik verzorg deze graag voor je. Ook eventuele vragen kun je naar dit adres mailen. Natuurlijk kun je ook zelf je bestelling in mijn shop doen. Klik dan op één van de plaatjes hieronder.

Alvast bedankt en nog een fijne dag
***Diana***

Product List
Crumb Cake Classic Stampin' Pad
Crumb Cake Classic Stampin' Pad
[126975]

Geen opmerkingen:

09 10