woensdag 9 maart 2016

Kylie's International Blog Highlight



Aankomende vrijdag doe ik mee aan een blog Highlight op het blog van Kylie Bertucci. Je kunt dan op haar blog foto's en linken vinden van Stampin Up Demonstraties uit heel de wereld en je kunt stemmen op de projecten die je het leukste vindt.  Het thema van deze Highlight is Thank you. Ik heb het blogbericht iets eerder online gezet omdat ik zeker wilde zijn dat het met de Australische tijden online zou staan.

Kijk vrijdag op het blog voor Kylie om alle inzendingen te bekijken en een hoop inspiratie op te doen.

Zoals beloofd vandaag ook een filmpje waarin ik laat zien hoe deze kaart gemaakt is. . Het opnemen en bewerken van de filmpjes is nog wel iets wat ik moet oefenen, maar dit zal vast steeds beter worden.




                                    Bedankt voor het kijken, ik wens je een fijne dag.

                                                                 ***Diana***








7 opmerkingen:

Kylie Bertucci zei

Wonderful card Diana! I love the way you have put the designer series paper together. Thank you for taking part in our international blog highlight and making it such a success! All the best with the voting.

Angela Westland Australia zei

Great Card.Angexx

Unknown zei

Lovely card Diana! Xoxo

Eveline zei

Hele leuke kaart Diana.

Deb Macdowell zei

Great card Diana!

Anneke Keizerwaard zei

Leuke kaart en je filmpje is leuk om te volgen

Vicki Hunter zei

Such a lovely card

09 10