donderdag 31 maart 2016

Het December Gevoel

Vandaag weer eens een layout uit de vorige Cards & Scrap, uit mijn artikel over het gebruik van ponsen op je layout. Voor deze layout heb ik gebruikt de Hexagon pons van Stampin'Up en deze met rood garen en de naaimachine vastgemaakt op de achtergrond. Ook heb ik met reliëf pasta, stencils en inkt meer kleur op de achtergrond aangebracht. 







Gisteren heb ik mijn workshops pagina voor de komende maanden bijgewerkt, dit zal de komende tijd nog regelmatig gebeuren. Ik zou het leuk vinden als je daar eens een kijkje neemt en misschien is er wel een workshop of stempelochtend wat je aanspreekt.  Je bent van harte welkom.

Vergeet ook niet dat vandaag de laatste dag is voor Sale-A-Bration. 

Bedankt voor het kijken.

***Diana***


Geen opmerkingen:

09 10