donderdag 9 mei 2019

Country Home Stampin’Up

Hèhè eindelijk weer online. Ik ben deze week een paar dagen in het buitenland en als zowel blogger als het internet niet meewerkt is het lastig online te komen. 

Voor vandaag een kaart waar ik laat zien hoe leuk het is om op design papier te stempelen. De grote melkton heb ik gestempeld op Wood Textures dsp en uitgeknipt. En de grote bos bloemen heb ik gestempeld op het bloemige Petal Promenade dsp, waardoor het verschillende kleurtjes krijgt. 

Verder heb ik uit Crushed Curry met de Rectangle Stitched Framelits een frame uitgestanst. 

De achtergrond is gestempeld met de Hardwood background stamp, en ook heb ik nog wat Linen Thread gebruikt.

 



En zo heb je een leuke manier om meer uit je papier te halen.

Bedankt voor het kijken en een fijne dag!
***Diana***

Geen opmerkingen:

09 10