woensdag 5 december 2018

Uitverkoop Stampin' Up met kortingen tot 50%

Vanaf vandaag gaan er heel veel artikelen in de uitverkoop. De kortingen lopen op tot wel 50%. 

Wil je dus nog die ene mooie kerststempel, dat geweldige papier of extra embellishments? En misschien ben je nog niet klaar met je kerstkaarten? Sla dan nu je slag. 
Je kunt de gehele pdf hier vinden. PDF UITVERKOOP

Met een creditcard kun je direct zelf in mijn shop bestellen. Heb je die niet, kun je de bestelling doormailen naar dianabesemer@planet.nl en dan verzorg ik hem meteen. Vandaag ben ik de gehele dag thuis, dus kan het dan ook direct bestellen. 

Wees er wel snel bij, want met zulke kortingen zijn artikelen snel uitverkocht. 

Wil je dit soort aanbiedingen snel in je postvak hebben, meld je dan aan voor mijn nieuwsbrief. Stuur een mail met als onderwerp nieuwsbrief en dan zet ik je op de lijst. Zo ben je als eerste op de hoogte van alle leuke nieuwtjes en acties. Ook staat er in mijn nieuwsbrief altijd een exclusieve  tutorial, die je nergens anders kunt zien. 

Verder ga ik vandaag nieuwe catalogussen bestellen. Heb je de afgelopen drie maanden een bestelling bij mij gedaan, krijg je ze allemaal automatisch thuisgestuurd. Ook als je geen bestelling bij mij hebt gedaan kun je de catalogussen krijgen, dan vraag ik alleen de verzendkosten. Deze verzendkosten krijg je terug bij je eerste bestelling. 

Wens ik je nog een veel shop plezier.
***Diana***

Geen opmerkingen:

09 10