maandag 8 januari 2018

Amazing You-Celebrate You Stampin'Up

Het is alweer een nieuwe week. Afgelopen vrijdag ontving ik een doos vol nieuwe Stampin'Up spullen, binnen twee dagen nadat ik besteld heb. Volgens mij heb ik het nog nooit zo snel ontvangen.   Gelukkig dat het er binnen twee dagen al was, want als ik heb besteld wil ik er altijd zo snel mogelijk mee aan de slag. 
Ik heb mij dan ook heel goed vermaakt dit weekend, en laat deze week veel nieuwe dingen zien. 

De eerste kaart van deze week is met Sale-A-Bration producten. De stempelset is Amazing You en de bijpassende thinlits heten Celebrate You. 

Het Pool Party achtergrond papier komt van de set Picture Perfect Party DSP. Dit papier lijkt erg druk, maar de achtergrond van elk vel is een stuk rustiger en makkelijk te gebruiken. Het woordje Amazing heb ik uit goud glitter papier gestanst. 


Bedankt voor het kijken en een fijne dag
***Diana***

Geen opmerkingen:

09 10