donderdag 1 september 2016

Nieuwe herfst/wintercatalogus Stampin Up

Allereerst oprechte excuses voor een behoorlijke afwezigheid. De redenen hiervoor zijn onder andere een buitenlandse loge voor enkele weken waardoor ook mijn hobbykamer is ingenomen als slaapplek. Afgelopen zaterdag ging deze loge weer naar huis maar nu ben ik zelf nog een weekje op vakantie. Vandaar dus de afwezigheid.

Vandaag gaat dan eindelijk de nieuwe herfst/winter catalogus van start. Ongetwijfeld hebben jullie online al verschillende voorbeelden voorbij hebben zien komen, er staan weer geweldige nieuwe stempelsets en andere producten in. Klik op de foto om naar de online catalogus te gaan.






Wil je graag een papieren exemplaar ontvangen, stuur dan een mailtje naar stamspinkandfun@yahoo.com. Tegen verzendkosten stuur ik je dan een exemplaar toe.

Op woensdag 7 september ga ik een verzamelbestelling doen, dus als je een wensenlijstje hebt mail mij dat voor dinsdagavond 19:00 en jouw bestelling gaat ook mee. Deze bestelling kun je dan afhalen bij mij thuis in Dordrecht. Wil je zelf een bestelling doen kan dat natuurlijk ook. Bij een bestelling boven de €70 krijg je van mij de verzendkosten terug, en dan wordt de bestelling naar jouw huisadres gestuurd.  De link voor mijn shop

Deze week ben ik nog op vakantie dus misschien zal ik niet zo snel zijn met reageren. Vanaf zondag 4 september sta ik weer volledig tot jullie beschikking. Hopelijk is het daarna ook iets minder warm zodat ik mij weer uit kan leven in mijn hobby kamer.

Bedankt voor jullie geduld en laten we hopen op een mooi creatief najaar.

                                                            ***Diana***

Geen opmerkingen:

09 10