woensdag 29 juni 2016

Birthday Fiesta Stampin'Up

Het is woensdag dus tijd voor een nieuw filmpje. Ik heb dit keer gekozen voor een niet te moeilijk, vrolijk kaartje.

Zoals ik in het filmpje vertel wordt dit weekend mijn nichtje zeven jaar, en zij is gek op roze en felle kleurtjes. De Nederlandse stempelset Recht uit het hart komt ook nu weer goed van pas, een meisje van zeven leest tenslotte nog geen Engelse woorden.





Dit weekend ga ik een verzamelbestelling doen. Is er nou iets wat je heel graag wilt hebben uit de nieuwe catalogus, mail mij dan je lijstje door voor vrijdag 18:00 uur. Als je bij een verzamelbestelling je pakketje bij mij thuis op komt halen hoef je geen verzendkosten te betalen. Heb je alles liever thuisbezorgd zijn de verzendkosten boven de € 75,00 voor mijn rekening.

                                                            Bedankt voor het kijken.

                                                                    ***Diana***


Geen opmerkingen:

09 10