dinsdag 14 november 2006

Harlekijn kaartjes


Na een rommelige week eindelijk weer tijd om te stempelen. Van Moniek heb ik een hele leuke harlekijn stempel gekregen en daar heb ik heerlijk mee gespeeld. De eerste twee kaartjes zijn met Stazon inkt gestempeld en ingekleurd met SU markers en waterpennen, en de derde kaart is gestempeld met Versamark inkt en ingekleurd met chalks. De kleuren op de foto's zijn een beetje flets, in het echt zijn ze sprekender. Het is een vrolijke stempel die ik zeker vaker gaat gebruiken.




Met smart zit ik te wachten op mijn Stampin Up pakketje met leuke scrapsetjes en chipboard. Niet dat ik anders helemaal geen spullen heb om te scrappen maar nieuw materiaal stimuleert wel altijd. Hopelijk kan ik er snel iets mee laten zien.

¨*Diana*¨

1 opmerking:

moniek zei

Leuk Diana! je staat bij mijn favorieten :)
Je hebt weer hele leuke dingen gemaakt.... ik krijg bijna spijt dat ik zoveel stempels verkocht heb ;)

Moniek

09 10