vrijdag 23 februari 2018

Amazing you & filmpje Stampin'Up

Eindelijk na ruim een jaar heb ik weer eens een filmpje van het kaartje gemaakt. Het viel niet mee na zo'n lange tijd, je hoort mij dan ook regelmatig over mijn woorden struikelen. Maar als ik het weer vaker ga doen, komt dat vast goed.

Het papier van deze kaart komt uit de Whole Lot Of Lovely DSP, het lint is Whisper White Organza Ribbon. Ook gebruik ik verschillende stansjes met verschillende materialen.





Ik hoop dat jullie het leuk vinden dat er weer eens een filmpje is. 

Morgen heb ik nog een leuk nieuwtje, en zondag een tutorial. Dus kom zeker dit weekend weer kijken. 

                                             Bedankt voor het kijken en een fijne dag
                                                                    ***Diana***

Geen opmerkingen:

09 10