donderdag 4 januari 2018

Remarkable You Stampin'Up

Zelf ben ik dol op kaarten die stijlvol en klassiek zijn. Vandaag heb ik dan ook zo'n kaart  gemaakt. De set die ik heb gebruikt is  De bloemen zijn met versamark inkt gestempeld, daarna met transparante embossing poeder bestrooid en verhit. Verder heb ik ze ingekleurd met de Stampin Blends, en met dimensionals in verschillende lagen verhoogd opgeplakt. 


Gisteren vertelde ik dat ik een bestelling had gedaan uit de nieuwe catalogus, en net kreeg ik al bericht dat het pakket is verzonden en morgen wordt bezorgd. Dat wordt in het weekend heerlijk met de nieuwe spullen aan de slag. En volgende week laat ik daar weer voorbeelden van zien.

Wil je ook zo snel nieuwe stempels en gratis extra's? Stuur mij een mail met je bestelling of bestel met creditcard direct in mijn online winkel. Voor vragen kun je ook altijd mailen. 

Bedankt voor het kijken en een fijne dag
***Diana***



Geen opmerkingen:

09 10